Kommentar!

Anonym om Vad är eftersträvansvärt?:
Du borde ha som utmaning att skriva en bra text i din blogg. t.ex ''Det här går nog bara att beskriva med en mening, att gå runt med ett leende på läpparna'' men ändå skriver du minst tjugo meningar till om ämnet som bara gick att beskriva med en mening. Längre orkade jag inte läsa innan jag började dunka huvudet i bordet.
IP: 85.229.199.150


Idag så fick jag en kommentar som såg ut så här, men du som skrev den måste inse att det här är min blogg, inte din. Här skriver jag om det jag tycker jag bra, inte om vad du ska må "bra" av?
Men visst lyssnar jag på er läsare också, men om jag väljer att skriva så långt så gör jag det för att jag antagligen mår toppen eller mår botten, det är då som jag skriver som bäst! Så om du inte gillar det jag gör, så är det bara att hitta någon annan som tar upp någonting sådant här. Men om du tänker efter, är det någon mer som gör det än mig?
/ Max

Kommentarer
Postat av: elsa

Mohahah jävla idioter det finns ibland... vafan ska dom läsa någons blogg om dom ska klaga. Keep up the good work :)Puss



Kims kusin <3

2010-03-24 @ 06:08:28
URL: http://eandk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det jag menar är inte att jag ska må bra av att läsa den utan jag kunde bara inte låta bli att säga min åsikt ditt försök till en seriös och bra text som bara blir så fel och ett dåligt försök. Men det är väl bra att du övar, det behövs verkligen

2010-03-24 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0