Svar, del 2

har ni något husdjur? några syskon?
Kims svar: Yep. Två hundar, Zingo och Nalle. En katt, Tindra.
Max svar: Inga husdjur men många syskon.

max, du är skitsnygg, jag menar det :) är du tillsammans med någon? du är inte gay va? haah och du skriver bra, tjejen med men, oj kommer inte ihåg vad hon heter nu för jag läser bara ditt namn om och om igen och tittar på din bild på headern allt för länge innan jag läser vad ni skrivit. oj jo och avocado kärringen, vill bara strypa henne haha sicket problem hon värkar. nästa gång borde du klappa henne på huvet och säga men kära lilla vän, vad är det igäntligen som tynger ner dig? vill du prata om det? här! ta en avocado...
HAHA kan inte hålla tårarna inne när jag läsr det här, du som skrev det måste ta kontakt med mig och börja umgås med mig, helt underbart skrivet! Du är som mig, haha!
Nej jag är inte gay för 100 gången och nej jag är singel :)

är du oskuld?
Kims svar: Avstår från frågan!
Max svar: Tog Kims oskuld igår, och hon min.

hur fick du ditt jobb på cafeet?
Jag praoade där sen fick jag sommarjobb och helgjobb.

vad hos en kille eller tjej tycker ni är attrakrivt?
Kims svar: Vad jag tycker om för killar finns i det andra inlägget med svar :)
Max svar: Det kommer på måndag som sagt :)

aldrig mer få äta godis vs. alltid va tvungen att skrika när ni ser en buss?
alltid vara omringad av frustrerande många människor vs. alltid vara ensam.
vara ihop med en äldre person vs. yngre
Kims svar: haha, alltid skrika när jag ser en buss. Alltid var omringad av folk, klarar inte av ensamhet. Vara ihop med en äldre person :)
Max svar: Alltíd tvungen att skrika när jag ser en buss. Alltid vara omringad av folk. Äldre, vill ju vara en Gigolo..

1. Om ni fick ändra en sak på era kroppar, vad skulle det va?
2. hur gammla var ni första gången ni blev fulla på riktigt?
3. helt ärligt har ni provat droger?
4. roligaste, knäppaste eller pinsammaste minnet?
5. var trvis ni bäst landet eller i stan?
Kims svar:
1. Min längd, vill vara längre :)
2. 15.
3. Inget annat förutom alkohol.
4. Har så otroligt många fina minnen med mina vänner. Alla gånger man har legat på golvet, vikt ihop sig av skratt. Pinsammaste minnet, haha, det får ni inte veta *fnissar för mig själv*.
5. Stan!:)
Max svar:
1. Mina kindben, så dom blir större.
2. 15.
3. Inget av det!
4. Kommer verkligen inte på någonting nu.. haha
5. STAN! :)

vilka är ni ?
nya på mest besökta listan
Kims svar: Jag är Kim, en otroligt galen och skön tjej ;)´
Max svar: Jag är Rambo, otroligt spontan och kreaktiv, samt galen..

vad gör du när du är olyckligt kär? eller du kanske aldrig är det.
Kims svar: Umgås med mina vänner. festar och dansar som en galning :)
Max svar: Skriver ut mig på bloggen tror jag nog.. Men har aldrig varit kär så vet faktiskt inte!

Max vilken storlek ska tjejer vara? kroppen alltså. pinsamla eller kurvig
Om jag var tvungen att välja mellan det, pinsmala.

kim :) hur håller du dig smal? är du det naturligt? annars hur tränar du och vad ungefär äter du?
Kims svar: Jag tänker alldeles för lite på vad jag stoppar i mig.. Äter allt som jag är sugen på. För mycket. Har gymkort på sats, men gymmar alldeles för lite. Skulle inte heller påstå att jag är smal, men den kroppen jag har är naturlig. Jag växer knappt på bredden och blir inte heller mindre.

ärligt nu max. hur ser din drömtjej ut? och vad brukar du falla för? ;) och var går ni för att träffa nya människor?
Som sagt, allt det där berättar jag på måndag.

hahaha tycker ni om avocado? det är skitgott :D
Kims svar: Jaaaa! älska! Men åt det en gång vid fel tillfälle då jag var lite småbakis. Så nu mår jag mest illa när jag äter det tyvärr. Snyft.
Max svar: Jag älskar det!

hur blev ni två så bra kompisar?
Läs detta inlägg:
http://missandmr.blogg.se/2010/march/how-we-met.html#comment

hur viktigt är utseendet för er?
Kims svar: Väldigt viktigt. Men insidan är lika viktigt, om inte viktigare!
Max svar: Otroligt viktigt för mig..

stora bröst eller stor rumpa? eller båda eller inget av det?
Helst fina ben, men gillar inte stora rumpor.

till båda, är det nån ni önskar att ni umgås mer med eller saknar? max hur fick du jobb på cafeet utan att vara 16, måste man inte va det?
Kims svar: Önska att jag umgicks mer med först och främst Max, det har blivit dåligt med det den senaste tiden. Men sen även Micca, Alice, Annie, Luciano och flera till:)
Max svar: Är med Kim, vill umgås mer med henne men det blir så lite nu för tiden.. Det kan du läsa lite längre upp på inlägget!

en fråga till dig max vad äter du plus hur ser din träning ut på ett ungefär?
Nästan bara proetiner och mycket nyttigt fett, som Avokado och nötter! Hård träning som är schema belagd av min pappa. Sen mycket springning och cykling under sommaren för att få bort så mycket fett som möjligt.

använder du någon perfym?
Kims svar: Jag använder Britney spears parfym faktiskt. Nu kommer jag inte ihåg vad den heter dock!
Max svar: Jag använder Armani, black code.

vad väger du? och hur lång?
Kims svar: Väger drygt 55 skulle jag tro och är 1.70 cm lång.
Max svar: är 170 cm lång och väger 66 kg :)

du värkar vara en jättecharmig och skön kille :) vad tycker du om digsjälv?
Jag tycker att jag är en toppen kille, men saknar dock tålamod.

festar ni mycket?
Kims svar: Hehe ja :$ Dricker däremot inte mycket!
Max svar: Ja festar en del när det behövs, det är ju jag som är festen?

dansar du balett kim?
Nope. Gick dock på Marikas dans och modestudio när jag var yngre i flera år. Men ingen balett :).

favorit godiset? och kaffe eller te? ehhehehe
Choklad och sånna där sura körsbär. Vet ni vad jag menar?:) Kaffe, får dock jätteont i magen av det.
Max svar: Utan tvekan, Vinigummi och te!

Vart köpte du din kostym ifrån?
Från balen
Den är köpt på Zara.

Max:hur lärde du känna stephi?
Vad har du valt för gymnasium (alla val)
Genom en ex vän.

Max : du skrev om ett par i bloggen och du var riktigt arg. vilka var det?
Tyvärr ända frågan jag inte svarar på, men det finns många som vet vilka det är, och hatet växer varje dag mot killen.

Hur ska man veta vem av er det är som skriver?
Det står under varje inlägg. Och det finns äver kategorier.
Det står ju under varje inlägg?

vad jobbar du med och vilka tider,tjänar ni pengar på er blogg?
Kims svar: Jag är "arbetslös". Nej vi tjänar inget på bloggen!
Max svar: Jag jobbar på Coffehouse By George på hamngatan 31, nej tyvärr så gör vi inte det.

Vilken kroppsdel ä du mest nöjd med Max?
Mina axlar.

Max vad menar du med flickan med stort f?
Flickan med stort F är mellan mig och henne, inga andra.

har ni haft sex med varandra? ifall, hur var det?
Tror jag svarar för oss båda nu Kim, det var helt underbart, tack för att ni frågar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar era svar <3 :) men max.. vad menar du med snygga ben? smala eller muskliga eller vad är snyggt för digP

2010-06-18 @ 18:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0