Angående en kommentar

Jordbrooo om Dagen:
HAHHA MANNEN VILKEN BÖG BRE SKÄMMS DU INTE GÅ RUNT I TJEJ KLÄDER ?!
IP: 213.64.6.171
27 April, 18:53


Jadu eller ni, vad finns det att säga här?
Förut hade jag börjat tjafsa emot och börja prata om hur dålig den här människan är och så, men jag känner att jag har mognat till lite. Visst är han som skrev det säkert jätte ful och ingen stil alls, och det tror jag starkt på.

Sen kommenterade min gode vän Elin Sederholm tillbaka till den killen/tjejen. Hon tog över den arga stilen av det här, det gillar jag.


Elin om Dagen:
MEN BRY DIG INTE OM HAN GÅR RUNT I TJEJKLÄDER ELLER INTE,OCH JAG SER BARA 2 ANDLEDNINGAR TILL VARFÖR DU KOMMENTARAR: 1. DU HAR INTE PENGAR TILL ATT KÖPA KLÄDER, 2. DU TRYCKER NER FOLK FÖR ATT SJÄLV MÅ BÄTTRE, GRATTIS TILL ETT LYCKAT LIV (Y) :)))))))))))))))))))))))))))))))
IP: 83.250.143.35

Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tror att du har mognat så är det inte så mycket iallafall, för lika omogen som honom är du ju när du stöttar någon som trycker honom med att säga att han inte har pengar

2010-04-29 @ 13:41:01
Postat av: Elin

fast det var ju inte han som sa det utan jag eller hur? :)

2010-04-29 @ 21:21:08
Postat av: Aida

Förlåt om jag hoppar in i konversationen här men måste bara tillägga ett 3.edje argument..

Att "våga" sig på att ens skriva (för att inte tala om HA PÅ SIG "tjej kläder" som kille ÄR RESPEKT!

spciellt när det kommer till ett "lagom-land" som sverig, där ALLT OCH ALLA ska se likadana ut!



Schysst outfit kör på i samma stil säger jag, även om det händer att du vill ta på dig en kjol (tvivlar jag starkt på) men sålänge du gör det med STIL och personlighet... u do IT GOOOD!



baci e saluti Aida (Bajrams big sis)

2010-05-01 @ 18:40:27
URL: http://aida.chic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0