Dagen

Hej idag har jag verkligen inte hunnit blogga..
Idag efter skolan så skulle jag och kolla in Gina Tricot och kolla efter den där Baseboll jackan som alla tjejer har, för jag vill ha en likadan :)
Jag hittade inte den röda så funderade på att köpa svart, men den är tyvärr inte köpt ännu.. Men jag hittade alla mycket mer!

 
En t-shirt med nitar på axlarna! Från Zara, 249:-
 


Sen en till t-shirt som var slapp, det gillar jag! Från Zara 199:-



En hatt till sommaren (längtar tills jag kan ta fram den) från Zara, 129:-


Kände att det var dags med ett par till Chinos från Gina Tricot, 99:-

Kärlek Max Pisano


Kommentarer
Postat av: Krissemissen

fan vilken snygg t-shirt!



i like it ^^

2010-04-26 @ 21:40:35
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

köper du mycket tjej kläder max?

2010-04-27 @ 11:05:25
Postat av: Jordbrooo

HAHHA MANNEN VILKEN BÖG BRE SKÄMMS DU INTE GÅ RUNT I TJEJ KLÄDER ?!

2010-04-27 @ 18:53:30
Postat av: Elin

MEN BRY DIG INTE OM HAN GÅR RUNT I TJEJKLÄDER ELLER INTE,OCH JAG SER BARA 2 ANDLEDNINGAR TILL VARFÖR DU KOMMENTARAR: 1. DU HAR INTE PENGAR TILL ATT KÖPA KLÄDER, 2. DU TRYCKER NER FOLK FÖR ATT SJÄLV MÅ BÄTTRE, GRATTIS TILL ETT LYCKAT LIV (Y) :)))))))))))))))))))))))))))))))

2010-04-27 @ 21:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0