You know that I will try, to be your everything

Hallelå!
Haft some bizzy days och inte haft så mycket tid vid datorn, vilket är oförlåtligt.
I onsdags åkte jag som sagt till Cassandra. Var där ett tag sedan drog jag, Josefin och Lisa vidare till Hammarby sjöstad där det var lite folk. Min älskade Jasmine var där, hade inte träffat henne på ett bra tag så det var kul att se den filuren igen. Vi var inte där så länge dock, kanske 1,5 timme. Därefter blev det nattkäk på donken(såklart) och sedan begav vi oss hem till Cassandra igen, hon hade lovat efterfest men låg och sov när vi kom hem. Den jäkeln. Så vi gick också och la oss.
Igår var jag på bio, såg Robin Hood. Den var bra faktiskt! Åkte därefter hem till Anso och sov. Nu gick jag hem för en liten stund sen. Ska straxt ner och rida.

Förlåt för detta otroligt tråkiga inlägget. Hatar sådana här texter, men ville bara uppdatera er lite med vad som har hänt.
Kan bjuda på lite bilder från i onsdags;



Det får räcka sålänge, sugiga fjortis mobilbilder. Älskart. Nu måste jag skynda mig.
/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0