Valborgs kvällen

Och så var det lördag igen.. men vet ni vad? Det är dagen efter Valborg.
Egentligen så tycker jag så här om Valborg, Valborg är en ursäkt för alla svennar att kröka. Valborg är lik Midsommar och många andra dagar dä man bara är ledig och festar, förstår mig inte på det?

Aja igår så slutade det hos min vän Amanda på Östermalm.
Det hela började med att jag tvilling och Bajram åkte in till stan för att där möta upp Stephanie och sen in till Rålis, och så blev det. Men i sista sekund ändrade vi planer och drog till en fest på Östermalm med underbara Anja och hennes bästa pojkvän Jimmie.
Men innan det så stod jag, Simon och Bajram och deppade för att det regnade och för att livet sög just den sekunden. Vi stod på ST Eriksbron och pratade om våra Gangster planer, nästan lika som Scarface. Det brukar vi ofta prata om, mycket "snabba cash" pratas det om, men vafan någon dag kommer vi sluta drömma. Men låt oss drömma så länge vi är i tonåren.
Sen kom det där samtalet som förändrade mitt liv, det var Madonna som ringde och sa att jag var bäst..
Festen på Östermalm var ganska bra, som vanligt så stod jag på borden och dansade och massa annat.. haha!

 En bild som kan spegla det som hände igår, alltså bord och stolar. Endast de sköna vet vad jag menar.

Kärlek Max Pisano


Kommentarer
Postat av: anja

hahah hjärtat, hon bor i vasastan! men kul att ni kom förbi, sjukt länge sen ju.

puss

2010-05-01 @ 16:28:16
URL: http://justanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0