Upp och ner

Förlåt för att jag inte skrev i morse, men jag försov mig plus att jag inte kunde komma försent till skolan för att jag hade kemi nationella. Man hör ju bara på det att det suger.. Det sög för min del också..
Har jag tur så blir det G på den delen, men man vet aldrig. Kanske överraskar med VG, och sen vaknade jag!
Aja jag kom iallafall nyss hem, skönt att få komma hem tidigt en dag. Annars brukar jag vara hemma vid fem så det kändes skönt att vara hemma nu. Nu ska jag plugga egentligen, men ååååååh vad jag inte orkar med det. Men ska väll sätta igång med det snart också, allt har ju en början.
Så här känner jag just nu för att plugga..


Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0