To much

Hej.
Förlåt för min urusla uppdatering. Sämre än på länge faktiskt. Men jag har mina anledningar, har haft en del att tänka på denna helg. Så jag har helt enkelt inte kännt för att skriva, kunde inte.
Förövrigt så har jag varit sjuk hela helgen så det blev inget festande för mig, men ibland är det skönt att ta det lugnt också. Sen har vi ju en långhelg framför oss, då blir det inte lugnt kan jag lova.
Imorgon var vi runt och kolla på lägenheter lite överallt(Ska flytta med far). Hittade några riktigt fina, så vi får se vart det blir. Favoriterna fanns i Nacka och Stureby *hoppas*. Nu är jag iallafall hemma hos min mor efter en vecka hos papi.

Lite shopping har det blivit denna vecka. 100 år efter alla andra, och efter att jag helatiden sagt att jag inte vill ha några, för att alla andra har dem. Så har jag insett att även jag behövde ett par Vita Converse Allstar. Även ett par höga jeansshorts byttes ut mot pengar. Förstår bara inte varför jag tog medium i dom? haha. Måste bytas. Fick för mig att jag inte kan ha small..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0