This is som deep shit

Är det bara jag, eller känner ni andra också att bloggen börjar bli väldigt djup? Mycket tankar, både från mig och Max. Tror att ni läsare får stå ut med det eftersom att jag och Max är väldigt djupa människor, eller hur man ska säga. Men i hope u like it.
Jag är inte den som tycker om att skriva "Idag gjorde jag det, sen det, sen det och till sist det". Jag försöker låta bilder tala. Förövrigt måsteeee min systemkamera lagas fort som fan för jag saknar den så det gör ont. Dessutom vill jag ha fin fina bilder från Grekland.
Nog om det. Jag har kommit på en sak med mig själv. Jag har endast lust att blogga när jag hör musik. Allt från Melissa horn, Joshua Radin till Lady gaga och Beyonce får mig på blogghumör. Spelas de två förstnämda alternativen så blir det djupt och det andra gör så att jag bara vill skriva något knäppt. Helt random. För jag är sjukt jävla random och konstig som person, utåt. Det kan nog alla mina vänner hålla med om. Men inuti är jag väldigt djup, och det tror jag verkligen inte att många av mina vänner kan se faktiskt.

Vet inte vad jag pratar om nu, supervirrigt inlägg från en supertrött Kim.

Bild från Rättvik 2008. Rättvik 2009 var också nice. Rättvik 2010 blir ännu mer nice. Apropå ingeting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0