Superman

Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar den låten! Max, ge aldrig upp, alla har vi våra tuffa tider här i livet, och fler kommer det bli, så är det bara. Kärleken kommer till dig, jag lovar. Vad hette låten? Jo, Superman. Det är precis vad du är Max. Det finns alltid någon där ute som kommer älska dig för den du är & stå vid din sida vad saken än gäller. Det det finns en person där ute som är menad för dig, som du är menad för, and sooner or later kommer ni finna varandra, men du kanske inte har funnit den personen ännu bara. Kvinnan i dina drömmar kanske är mitt framför näsan på dig? "And I never thought that anyone could love someone so much that they give up on everything". Jo Max, den personen kommer ge upp allt för din skull, och du kommer vara beredd att göra samma sak, inte sant? Deppa inte över kärleken, den finns överallt och den finns i tillräckligt stora mängder för att räcka till alla. Jag är hundra på att du kommer finna kärleken Max, en sån toppenkille som du är. And do never forget who you are, a Superman. Kärlek S

2010-05-26 @ 09:33:31
Postat av: Anonym

och det var inte Stephanie Ståhlnacke Willingstams kommentar det där

2010-05-26 @ 09:39:07
Postat av: Stephanie

Och hur blev jag inblandad i detta? ;p

2012-02-10 @ 01:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0