Schliten

Hej jag är trött. Allt i en mening. Sjukt seg är jag.
Har faktiskt ridit idag. För att göra en lång historia kort... Började rida när jag var runt 4 år. Fick min första häst när jag var 10. Red flitigt och tävlade tills jag kankse var 15. Tröttnade pga min häst som inte är den roligaste, det var mest bara jobbjobbjobb. (förlåt Birka). Min häst har varit i Norge i några månader och såldes för en månad sen ungefär, har dock kanske inte ridit henne flitigt på två år. Jag har saknat ridningen en del under de åren, men hade inte längre viljan att bråka med min tjuriga häst varje gång jag skulle rida.
Hästen jag red idag är det meningen att jag ska bl medryttare på nu iallafall, så det känns toppenbra! Ridning är ju faktiskt grymt bra träning. Snippsnappsnut så va sagan slut:)

Ska fixa något att käka, även om jag inte kommer lyckas. Har inget i kylen och mamma är inte hemma. Sen blir det nog sovdags, men skulle behöva plugga matte som jag ligger grymt jävla dåligt till just nu för mig.
Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0