Paris with love

Jag känner mig som en fransman, även fast jag hatar de flesta fransmän så känner jag mig som en nu!
En mimare är det jag ska vara, så det så! Kan känna känslan av att stå i ett hörn i stora Paris och göra konster, något som jag inte kan dock.. Men man kan alltid försöka!
Jag kan verkligen känns känslan, när man står i solen och det brinner i ansiktet för att det är så varmt och svetten rinner på sidan av ansiktet.. När folk samlas runt dig för att kolla in dig, för alla konster, för alla mönster, för att man är den man är. Det här är jag, this is me. Jag gillar att klä ut mig, jag kanske har en karriär som mimare i framtiden? Kan nog lära mig ett och annat idag, haha!
Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

snygg tröja ;)

2010-05-01 @ 23:59:30
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0