My weekend

Hejhejhallå i stugan.
Sitter i skolan, trött som in i bängen. Förkyld är jag också. Men det kanske det är värt efter denna helg?
Valborg var som sagt toppen. Jag och massa människor åkte på fest hos Emil i Västerhaninge. Där var det jätte trevligt.
I lördags så åkte jag och mötte Josefin och Cassandra i stan. Köpte lite saker till maskeraden. Sedan var det bara att skynda oss hem för att göra oss i ordning. Jag var som sagt Tomb raider/Lara Croft, Cassandra var lady gaga och Josefin var en söt liten fé. Gulligt gulligt. Kvällen började sjukt bra, hur många roliga människor som helst och mycket dans. Den slutade dock sämre pga vissa omständigheter. *host* Cassandra *host*. Jag och Josefin var iallafall hemma runt halv 4-halv 5.
Igår var också en toppendag. Ett perfekt avslut på helgen. Anso bjöd mig på middag inne i stan och det blev thaimat, därefter gick vi på bio. Vi såg Remember me, och det är nu min nya favorit film. Fy helvete vad bra den var. Gå se, gå se!


/kim

Kommentarer
Postat av: cassandra

ha-ha!

2010-05-03 @ 09:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0