Låt honom vara!

Jag är så jävla trött, det här ska jag egentligen inte säga men jag gör det ändå. Jag är så trött på alla jävla SVENNAR som säger att Zlatan suger balle hit och dit.
Vet du vet vad? Du kan ju försöka komma upp till hans nivå, tills hans nivå efter allt han har vunnit. Efter allt han har gjort för Sverige så ska ni fortfarande sitta och klaga på att han är sämst hit och att han är sämst dit. Han är så JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄN ER!
Sen en liten sak till, Zlatan är Sveriges största genom tiderna. Inte Kungen eller Alfred Nobel, de är historia men det är inte Zlatan. Zlatan Ibrahimovic är den bäste som Sverige haft och någonsin kommer att ha.
Jag tycker att vi ska ta bort Selma Lagerlöf från 20-lappen och sätta dit Zlatan, för vet ni vad. FUCK den tråkiga Svenska historien go Zlatan.
Låt Zlatan vara Zlatan


Mycket Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Anonym

SANT.. Hur skulle Sverige prestera annars... Vad hände när Sverige mötte italien ?

2010-05-05 @ 17:18:35
Postat av: cassandra

kul att du hurrar så för jämställdhet och pratar om problem i livet och hur vi ska lösa dom och så när du själv skriver nedlåtande mot svenskar och dissar svenska människor som verkligen försökt OCH åstadkommit något stort för sverige.. :) hoho ta ut dina aggressioner mot din bror istället! :D

2010-05-05 @ 20:50:17
Postat av: anton ;)

jag håller med dig till fullt :) Det finns ingen svensk som är bättre än zlatan o om folk nu tycker han är så dålig så kan de väl hitta en spelare i sverige som är bättre ;)

2010-05-08 @ 23:11:16
Postat av: evvooo

GRYMT SKRIVET MAX!!! Zlatan är verkligen bäst, min största idol <3

2010-05-09 @ 16:24:51
Postat av: Anonym

har du träffat zlatan omg :O

2010-05-09 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0