Kräsen


Min allra största svaghet är nog att jag är så otroligt jävla kräsen när det gäller killar. Hittar oftast något fel på snubben. Om jag till exempelt träffar någon på en fest, världens charmigaste kille, verkar ha det mesta och han är intresserad. Så ska man senare åka tillsammans vidare på någon annan fest. Så får jag syn på hans skor, eller hans ytterjacka. Helvette där rök chansen med den killen. Detta är något jag hatar med mig själv. Jag har flera gånger försökt ge det en extra chans, men allvarligt talat, det är omöjligt. Eller så kan det vara att han har fel frisyr, eller kanske inte den perfekta längden(måste ju kunna ha högklackat när jag är med killen). Eller nej, han har lite konstig röst. Han gör något konstigt när han sover osv.
Men sen, vissa killar har bara någon sjuk jävla tendens till att förvandla mig. Jag glömmer bort alla de saker jag egentligen skulle klagat på. Och pangbombraaaaaaaaak. Jag faller.
Så går det runt runt runt. Gör mig kär förihelvete, och ge mig kärlek tillbaka. Det är dags nu, i'm so ready. Can u spin my world upside down?

Kommentarer
Postat av: tips

jag ska tala om för dig vad det är för killar som "förvandlar dig". Det är dem du faktiskt faller för. Så enkelt är det. De andra har du helt enkelt inget intresse för. Så enkelt är det.



Du är inte kräsen vännen. Du faller bara inte för varenda kille du ser. Det är huuuur normalt som helst.



Man måste inte tvinga sig själv att vara intresserad av en kille bara för att han är intresserad av dig. När du minst anar det (notera: minst anar det) så kommer du att hitta en jättefin kille. Ha tålamod. Och jaga inte.



kram på dig

2010-05-10 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0