" inte fan vet jag "

Igår var en vanlig dag, ja egentligen vet jag inte.
Jag har inge koll, jag visste inte vad det var för dag i mitt liv. Visst visste jag att det var en tisdag, men vafan idag är det ju "lill fredan" men inte fan gör det en skillnad!?
Så igår var igår, men igår var det något speciellt också, min kropp löd inte min hjärna, min hjärna löd inte min kropp. Vad fan hände, hur gick det till.. Nej nu ska jag inte börja skriva upp en låt text här, men kom igen! Igår mådde jag dåligt, ville bara skriva och skriva men visste att jag behövde gå och sova. Vaknade upp med samma F*CKING beteende som igår ( allt fuck har jag fått från min pappa, jag ber om ursäkt om det kommer upp för mycket ).
Igår kände jag mig inte snygg klädd även fast jag var den snyggaste i klassen. Men det finns en hel skola? Så tänkte jag igår. Tänkte jag rätt eller fel? Ingen aning om jag tänker efter.
Träningen igår sket sig och då bestämde jag mig för att skita i allt och bara ligga där på gräsplanen, inte fejk gräs, utan riktigt gräs.
Jag fick eftermiddags solen i nacken och kände vinden på ryggen, men vet ni vad. Det var inte varmt, det var mitt underställ som jag hade på mig.
Jag ställde mig upp för att ta av det, men vet ni vad? Framför mig så stod ett lag tjejer födda 99. Så kände inte att det var rätt tillfälle att börja strippa.
Det kunde ju funkat om det var damlaget på 25 bast som kollade på, minst 25 bast.. Men kom igen, små glin som hade fnittrat, I DONT THINK SO.
Så jag gick bort till gräset och la mig vid hörnan och sa till mig själv att där skulle jag ligga hela träningen ut, sen kollade jag på klockan och guess what? Den skulle sluta om fem minuter!
Kände att jag var en misslyckad människa som inte kunde göra någonting rätt, så jag låg kvar där tio minuter extra bara för att. Alla samlade in bollarna över en plan som är 100 meter lång, min tränare ropade på mig men jag sket i det och skrattade för mig själv. Men varför skrattade jag?
Jo det är ju klart att jag skulle tänka på ett minne sen jag var liten. Varför ska jag alltid göra det när jag är deppig? Är det min kropp som vill hjälpa mig i livet? Men ni en sista sak, INTE FAN VET JAG.
Från en lättad Max Pisano

Kommentarer
Postat av: pappa

Shit!!!!!Säger jag så mycket fuck?Det är inte så bra kanske?Puss pappa

2010-05-05 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0