i'll be back

Det börjar klia i mina fingrar nu. Vill skriva. Har bara ingen ork.
Den senaste veckan har varit förjävlig, och då ska vi inte ens prata om igår eller natten till idag. Hemskt.
Men jag kommer tillbaka snart. Så fort som möjligt. Om Max väljer att sluta blogga så kommer jag börja om på nytt igen. Inte gå tillbaka till min gamla blogg (kimwoes.blogg.se) och förmodligen inte stannar här. För vad är Missandmr utan Max?..
See u soon.


Bjuder på en liten osminkad tjej, som ser ut att härstamma från Kina.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

maaaax:O come ooone! du får inte sluta blogga :(<3

2010-05-29 @ 13:10:10
Postat av: Anonym

on*

2010-05-29 @ 13:12:36
Postat av: ayda

hähäh fett söt brud aaight , checka min blogg jag lottar ut hudvårdset från Visybly Clear yääähääh puss

2010-05-31 @ 17:48:27
URL: http://[email protected]
Postat av: ayda

brääääh , fel av miig truegossip.webblogg.se där lottar jag ut hud set

2010-05-31 @ 17:49:32
URL: http://truegossip.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0