Hat

Mitt hat blir större, min ilska blir större men det gör att min drivkraft blir hundra gånger bättre. Så jag vet inte längre, ska jag hata eller älska? Älska eller hata, det är svårt att avgöra.
Men vet du vad? Jag är trött på dig och jag är trött på hur du behandlar henne. Du vet ingenting om mig men ändå så ska du döma som alla andra, då kan jag bara säga så här. Du kan dra åt helvete din lilla snorunge.
Jag kollar på dina bilder på facebook och ser hur äcklig du är, kan inte förstå hur just hon kan vara ihop med just en sån kille som dig som är så egoistisk, äcklig och ful. Men tyvärr så kan du inte rå åt ditt utseende, men jag hoppas att någon fixar det, men åt det fula hållet någon dag. Jag hoppas att det blir en extreme makeover på ditt ansikte för att du är just du, du är så jävla självisk och tänker bara på dig. Det är dina föräldrars fel att du är så här, tyvärr är det så. Du kan inte behandla kvinnor rätt och du kan fan inte ens vara ute bland oss normala människor och bara vara normal!? För vet du vad, ingen gillar dig. Alla pratar bakom din rygg, och jag njuter av att se ditt fula face för att då vet jag vilken liten äcklig snorunge du är. Du tror att alla är bakom dig och skulle stödja dig i vad som helst, men i själva verket så vet jag att ingen då menar jag Ingen skulle hjälpa dig för att du är så patetisk.
Det är ingen annan förutom du, du är du och jag är jag.
Hat Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Anonym

skönt, känner en sån kille som ingen kanske riktigt pallar eller vågar säga det till, men vet ingen mer än hans tjej som gillar honom, och efter hans beteende att döma så borde det vara hon som hatar honom allra mest

2010-05-09 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0