God morgon

God morgon bloggen!
Hoppas att allt är bra med er, allt är bra med mig känns lite bättre än det var igår iallafall.
Igår var en konstig dag för mig, jag brukar oftast vara glad och pigg, men vetefan vad som hände igår. Det var bara inte jag igår, finns inte så mycket att göra tyvärr.
Idag ska jag till skolan nu, så vet inte hur mycket uppdatering det blir då, men ska försöka lägga in ett inlägg eller två. Sen ska jag till ett hemligt ställe ;), och efter det ska jag in till stan och träffa Michaela Sloth. Hon åker till USA i morgon, så vill hälsa hej då till henne idag.
Sen ikväll så ska jag antagligen till gymmet, men jag måste också plugga så det blir väll en vanlig vardagskväll.
Så här vill jag må dag in och dag ut.

Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0