"det var jobbigt"

Vet ni vad jag gjorde idag, jo jag kom 5 i skolan på Engelbrektsmaran.. Fan inte bra Max!
Förra året så kom jag två, hur kan jag bli så mycket sämre på ett år, mindre en ett år? Det är en knepig fråga det.
Aja, loppet började bra, för jag låg 2 och trea nästan hela första varvet, men sen hände något. Två killar i min klass lyckades komma om mig och då kände jag att det var kört, jag var redan färdig sprungen..
Då låg jag alltså 4, men vet ni vad!? Tror ni inte att det kommer förbi en liten kines, sen när blev dom bra på att springa? Skit jobbigt.. Så det slutade att jag kom på 5 plats, men det måste jag försöka vara nöjd med iallafall.
Eftersom att killarna som sprang om mig tränar fotboll varje dag i veckan så är jag ganska nöjd, ingen oro där inte!
Men hur som helst så var det jobbigt.
Nu ska jag plugga och skriva en uppsats om Burma, någon som har något tips på en bra sida att hitta information på?

Kärlek Max Pisano

Kommentarer
Postat av: Krissemissen

kolla wikipedia :D ;)

2010-05-06 @ 15:59:08
URL: http://krissemissen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0