Daaagen

Hej bloggen!
Idag har jag varit i skolan och sen mötte jag upp Luciano för att klippa mig hos min privata frisör Mika Kangärde (Kims syster :) ) Det blev toppen och mer bilder av det kommer upp lite senare!
Sen gickjag och körde ett hårt pass på gymmet med inriktning på armar och rygg, det känns jätte skönt nu när jag är klar!
Nu ska jag åka till Haninge centrum för att köpa nötter och hyra film, wiie!
Smell you all later!


Så här såg det ut förra gången jag klippte mig!
Något nytt nu kanske? Det får ni veta senare..
 
Kärlek Max Pisano


Kommentarer
Postat av: sofia

Kan ni inte ta det här som dagens fråga?:

Jag undrar vilka gymnasium ni går/vill gå på? :)

Okej det kanske var lite väl privat, ni får passa, men vilka linjer går/vill ni? :)

CiaoBao

2010-05-11 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0