Borta bra, men hemma bäst.

Mina ben är typ helt döda efter att jag kört ett STENHÅRT pass med inriktning ben och mage. När jag pratar om ben så menar jag från tårna till midjan, och det blev det! Mina ben är lite slappa nu och kändes att det var dags för ett till sånt pass inom en veckas tid.
Efter gymmet så solade jag, pallar ju inte vara så vit..
Jag gymmade med Robin så vi bestämde oss för att gå hem efter det, men jag kom inte hem för en nu haha..
Jag mötte upp mitt gamla "crew" från Haninge som jag allt för ofta inte träffar, så bestämde mig för att vara med dom och gå ner till en sjö och bara sitta där i solen och njuta av värmen..
Jag kom ditt och träffade resten av "crewet", som sagt. Allt för ofta jag inte träffar dom..
Satt där och pratade igenom gamla minnen och det finns en del att hämta med de här killarna!
Sam är min närmaste bland dom där, Sam är som en bror till mig, han är min bror!
Sen tänkte jag att jag skulle hoppa i och bada, SÅ JAG HOPPADE I VATTNET, TVÅ GÅNGER!!
So tur var det inte så kallt som jag trodde, så det var skönt men ändå för kallt!
Men nu har jag iallafall tagit första doppet det här året..


Dock var det inte så här varmt och fint vid Rudan..
 
Kärlek Max Pisano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0