Åt helvete

Nu har det tagit stopp, har för mycket skola och är olycklig.
Jag vill bli killen i min drömmar, jag vill ha kvinnan i mina drömmar.
Men guess what, så är det inte och så kommer det inte bli.
Är trött på den här skiten, vil inte mer av det här, har tappat allt. För vad? Jo för en jävla sak, eller vänta.
Det är hundra olika anledningar, en två tre fya fem.. Kan hålla på i flera timmar.
Jag ville bli någon jag inte kunde bli, jag ville bli någon som fanns i mina drömmar.
Jag var killen som satt och dagdrömde när alla andra lyssnade på läraren, för vad? Jo för drömmar.
Men jag måste kämpa för mina drömmar, jag ville bli en porrstjärna, jag ville bli Rocky och klart som fan att jag ville bli som min pappa.
Mn vet ni vad, jag är i slutet av nian och pluggar ARSLET av mig bara för att vara nöjd med betyg, men vad fan ger mina betyg. Jo inte ett skit! Jag har valt Sam/Ekonomi på gymnasiet och just nu känns det åt helvete.
    
Jag har valt att vara den jag är, jag är den jag är och det finns ingen som kan göra något åt det.
Jag kan vara den du vill att jag ska vara, vem vill du att jag ska vara?
En stor fråga, och vem fan ska svara på den om inte jag själv kan det? Hjärta, hjärna och själ är bara snack.
Jag kan inte skriva för det är för mycket i mig just nu, allt vill ut men det kan inte komma ut.
Jag vill sitta i en park och känna solen, vem försöker jag lura? Jag är den personen som de ville att jag skulle vara, eller är jag den som jag vill själv. Jag vet inte.
      
Fan vad jag hatar att vara tonåring just nu, vill vara ekonomisk oberoende och världskänd, men vem ska fixa det?
Det känns som att det går ut med den här bloggen, och så är det kanske?
För att jag har inte inspirationen att skriva mer om livet eller känslor, de kan ta sig och DRA ÅT HELVETE.
Saken är den att just nu är jag inte ens sur eller ledsen, jag är bara en allmän idiot, eller vad tycker ni?
Tack och hej på ett tag eller två.

  

  

 

Hat med Glädje och Kärlek med Rädsla - Max Pisano


Kommentarer
Postat av: mika

tur att du är världens finaste pojke max. så fin inifrån och ut.

2010-05-26 @ 01:11:01
URL: http://majka.blogg.se/
Postat av: Emma lindelöw

Max fining, allting löser sig. Det finns någon för alla. Låt det ta sin tid. Du ser bra ut, är trevlig, allting sånt. Och det är fan sommarlov om någon vecka bara!

2010-05-26 @ 01:44:51
Postat av: Emma lindelöw

Max fining, allting löser sig. Det finns någon för alla. Låt det ta sin tid. Du ser bra ut, är trevlig, allting sånt. Och det är fan sommarlov om någon vecka bara!

2010-05-26 @ 01:46:32
Postat av: jhsjs

du vet inte ens vad du pratar om, din etxt handlar om ingenting?

2010-05-26 @ 13:29:25
URL: http://hsjhs
Postat av: jhsjs

du vet inte ens vad du pratar om, din etxt handlar om ingenting?

2010-05-26 @ 13:29:39
URL: http://hsjhs
Postat av: Krissemissen

JAHA så du använde min tröja fler gånger än på festen!!!! haha busunge ^^



believe me, du är inte den ända som känner så här! det är en del av tonåren :)

2010-05-26 @ 13:59:49
URL: http://krissemissen.blogg.se/
Postat av: Anonym

den här bloggen är så deppig. hela tiden. hejdå denna bloggen.

2010-05-26 @ 15:09:08
Postat av: Anonym

fan vad man känner igen sig från när man gick i 9:an. haha. Vet du vad, du kommer ångra att du kämpat så hårt i 9:an när du väl börjar gymnasiet. tro mig. Men det är värt att kämpa om det krävs höga poäng för att komma in..



Lycka till pojk..

2010-05-26 @ 19:24:27
Postat av: Paris

Max du är så vacker och fin låt det bara komma av sig själv och stressa inte... Du ska veta att du är udnerbar i mina ögon, inte bara mina utan många.

många pussar och kramar från mig och hoppas vi ses snart <3

2010-05-27 @ 10:45:32
Postat av: Fella

duuuuuuude, din livsuppfattning skrämmer mig.

2010-05-27 @ 17:00:45
Postat av: alice

Jag vety att jag är ganska ung och inte har så mycket livserfarenhet men en sak vet jag..Eller inte vet.. Jag lever i en bubbla inger ser mig elr hör mig uppfattar mig..Jag har drömmar som inte kmr slå in saker som vill ut, ord, känslor och ilska. Men ingen ser mig så jag vet inte vem jag ska få ut alla saker till.. Lärarna tjatar om dem där jävla läxorna och allt..Men jag lever i min bubbla så jag uppfattar inget..Det är okej att kma hem slå sig själv i väggen skratta gråta samtidigt! Fär är jag i8 mon bubbla så kommer känslorna alltid snanna i min bubbla! :)

2010-05-27 @ 19:11:11
Postat av: Anonym

kompis, solar du solarium?

2010-06-09 @ 23:14:47
Postat av: elin

max du är ju fan jättesnygg, du ser ut att ha allt annat än livslust, snälla tappa inte bort inspirationen. Du kan ju bli precis vad du än vill! Och om jag bodde i sverige skulle jag komma och ta dig genast.. :D för du se bra ut! Men jag vet vad du pratar om, jag har haft sådär i en längre period och typ slutat blogga några gånger men ändå fortsatt..

2010-06-13 @ 10:01:46
URL: http://modeenlitelin.devote.se
Postat av: Gabriella Sadjak

Jävligt snygg kille :)

2010-06-13 @ 10:02:08
Postat av: ISOLINA

Du är bara 17 år killen, försök tänka framåt.. Du har inte så många år att tänka bakåt.

2010-06-13 @ 13:08:17
URL: http://miloo.se/isolina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0