All the crazy shit I did tonight

Waaaaow kan jag bara säga om den här kvällen!
Jag kom ihåg när jag var liten och ville gå på maskerad när jag var liten, ville sminka mig och sätta på mig kläder som man annars inte bär! Eller det kanske finns några som gör det, snart är jag med dom..
Jag vetefan hur jag kom på min outfit, den bara ploppa upp i huvudet. Sen var ju självklart Kim den som bidrog mest till outfiten med sin fina basker som jag använde, bilder får ni se snart.
Kvällen började med att jag, min tvilling och Bajram mötte upp massa folk i Hornstull, sen åkte vi till Fruängen, mycket att frukta med min mask och mina kläder haha! Bajram var Rambo och Simon var Clark Kent, bra ide tycker jag! Inte så många som tänker på det tror jag, men man vet ju aldrig? Han är fan MIN tvilling så han är nog smart..
Vi kom till en lokal som jag trodde var sunkig, men guess what!? Den var jätte fräsch och jag fick känslan av att det här skulle bli en bra kväll, som det visade sig att bli..
Alla folk var så härliga och det blev bara lite bråk, mindre än vad jag trodde! Det kändes skönt att så många tog det seriöst och inte bara klädde ut sig bara för att göra det, dom satsade hel hjärtat! Det gillar vi..
Jag dansade hela kvällen, svettades säkert ut minst 3 liter, men vafan YOU GO MAX!!
Kvällens outfitar i topp 5.
1. Sebastian lindberg - Jack Sparrow.
2. Kim Dolores Kangärde - Lara Croft.
3. Max Pisano (jag) - Mimare.
4. Vincent Elander och Jesper Nordberg - Siamesiska tvillingar som Julius Ceasar.
5. Rock tjejen med fin kropp.

Lite bilder från igår kväll (kommer mer senare.)
'
Kärlek Max Pisano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0