Vinna eller förlora.

Hej jag heter Max och är 15 år... Så skulle jag kuna börja det här inlägget med det räcker med att jag bara är 15 år gammal och ska i år fylla 16 år! Ni kommer snart fatta varför jag tar upp min ålder.

Jag är 16 år och har verkligen inte levt speciellt länge, och förhoppningsvis så har jag långt kvar av mitt liv.
Men en sak som jag kom och tänka på idag när jag fick ett sms var att går inte livet ut på att vinna eller förlora? Jag tror fan att det är så. Jävlar vad otur att livet inte bara kan ligga där någonstans och balansera och hoppas på att det varken går mer åt andra hållet?
Men om jag ska vara ärlig så vill jag bara vinna, jag vill vara vinnaren.
Är man född så kanske? Kan dina föräldrar se på dig redan som ny född ifall att du skulle bli en vinnare eller en förlorare?
Sånafall kunde väll mina föräldrar filmat min och min tvillings födelse, för jag vill veta. Jag vill veta hemligheten som de vuxna tycks veta om, men inte jag.
Nej men nu ska jag inte hålla på att gå ut över kanten med det här ämnet!

Men jag är en trögskalle, en riktig vinnarskalle! En sådan som inte vill ge upp, en sådan som inte vill fatta att det är slut, är jag en vinnare för det?
Men jag är också för snäll, allt för snäll. Är jag en förlorare för det?


Där fick jag in två saker som jag kan se som speciella saker hos mig, och då tänker jag inte på någon annan, bara mig själv som det egentligen ska vara!
Om jag ska vara ärlig så skriver det här för att jag inte kunde lyckas vinna det hjärtat som jag ville ha. Eller var det så att det var hon som inte kunde vinna mitt hjärta?

Kärlek borde vara överskriften för Vinna eller försvinna, för att antagligen så vinner man kvinnan som man vill ha, eller så förlorar man det.
Jag skulle vilja att en kvinna skulle berätta sanningen till mig istället för då vet jag att jag är en förlorare, hellre det än att hon skulle säga massa saker och jag går runt med huvudet högt och tror att jag är en vinnare.
Det finns en tjej som redan har tagit mitt hjärta med vinden, och folk säger att det bara händer tre gånger i livet? Stämmer det eller inte?

Så på det sättet så är jag "Carried away", och det gör mig till en vinnare.


MVH MAX PISANO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0