Vad Händer med samhället!?

" Hon våldtogs på skolan, pojken hyllad "

Bara av att läsa den artikeln som var för några dagar sen i tidningen skrämde mig så mycket att jag blev toltalt chockad och ledsen men samtidigt väldigt arg!
Alla kan nog förstå mig varför jag blev ledsen för jag tror att det nog finns många där ute som också blir ledsna, och kanske har det hänt någon där ute också? Jag känner verkligen för er som det har hänt och jag skulle aldrig kunna förstå känslan av det hatet ni måste ha i er. Den eviga rädslan av att gå till skolan kan inte heller vara kul.
Jag blir arg på skolledningen som inte hade gjort någonting åt saken, flytta killen som blev anklagad till en annan skola, eller kanske hemma undervisning?
Men nu är saken ju att vi alla bara har hört hennes version av våldtäkten, men jag kan bara säga så här. Jag tror starkt på henne, killar kan vara såna jäva dräg ibland. Visst jag är en kille, men jag kan ändå säga att mitt eget kön kan vara totala idioter ibland, och då kan det göra saker som de ångrar senare.
Nu vet man ju inte hur det är med den här killen, han kanske har en psykisk störning? Men det ger inte rätten till att våldta en ung kvinna, och han nöjde sig inte bara med en! Det var ju två inblandade. Kanske finns det fler?
Kvinnorna som har blivit våldtagna MÅSTE kliva fram och göra sina röster hörde.

Det finns säkert massor av kvinnor som har blivit våldtagna men som inte säger någonting av rädslan av att väldtäksmannen kommer tillbaka och kanske skadar dom.
Men tänk så här, anmäl honom och sen så åker han in i fängelset och där blir han "plockad", med det menar jag att killarna där på hans avdelning mer än gärna vill slå honom för att han våldfört sig på en kvinna.
Våldtäkts män och pedofiler är de mest hatade på alla anstalter, så skicka in dom dit så fixas dom till där inne, och jag har absolut inget emot att säga det här, för att jag tycker att de som ger sig på de mindre och de svaga ska misshandlas av de större, så de får känna sin egen medicin.
Jag har blivit uppfostrad i en sådan familj där jag aldrig skulle kunna säga ett fult ord till en kvinna eller slå en mindre eller svagare. Jag skulle för den delen nog aldrig dela ut första slaget, för allt går att lösa om man pratar.
Men inte om det handlar om våldtäkts män eller pedofiler, de får ni gärna slå sönder, för samhället skulle inte sakna dom. Vad vet jag, kanske sitter det en pedofil eller en våldtäkts man och läser min blogg nu?
Och om ni känner er träffade så läs det här.
Hoppas att ni någon dag får känna på er egen medicin och blir någons "bitch" i fängelset eller blir svårt misshandlande.

Jag skulle bara tacka de som gör det, en stor kram till er alla som slår pedofiler eller våldtäktsmän.

Det första jag skrev om kvinnan som blev våldtagen i sin skola lyckades jag utveckla till mitt eget hat, mitt största hat och det här är mitt sätt att få ut det.

/ Max

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah "blir någons bitch :D tung du äär

2010-03-26 @ 18:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0