Today

God morgon, är alla trötta?
Jag är inte så trött även fast jag bara sov cirka sju timmar i natt!
Men men det finns inget att göra åt saken nu, får väll ta ikapp sömnen i natt istället, det blir nog inga problem för att jag ska ha fotbollscup hela helgen. Om jag ska orka sporta så måste jag ha mycket sömn och mycket mat i mig, då menar jag favoriträtten. PASTA.
Aja, men iallafall så ska jag träffa Caroline Söderberg idag och ta en fika med henne, det var på tok för länge sedan vi träffades och styrde upp någonting!
Jag och Caroline kan vara rätt galna av oss, men ingen vet om det så schh!
I kväll ska jag bara tillbringa kvällen hemma med min Mac dator och tacos, låter det bra?
För mig låter det underbart. Jag har lovat mamma att vara hemma i kväll så det blir väll antagligen mys med familjen också, det kan vara bra att ha ibland.
Vi tonåringar har ett behov att umgås med våra kompisar, men vi får ju inte glömma att våra föräldrar också har ett behov att umgås med oss.

En bild på mig och Caroline, och den speglar verkligen hur vi är!

/Max

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha om vi är Määääxiii!!!

2010-03-26 @ 20:17:49
URL: http://dirtyicecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0