sjukan

Hej våra fina läsare. Hoppas att ni har haft en underbar dag i solen. Känns så jäkla skönt att våren är påväg, det är dock en halv meter snö kvar där jag bor.. Börjar tvivla på att den är borta till påsklovet, och jag minns att förra året så kunde man sitta ute i nästan bara linne och jeans/leggings utan att frysa(nästan iallafall). Men jag håller tummarna för att snön är borta till åtminstone valborg. Då är jag lite nöjd iallafall.

Min dag har varit okej. Tog mig till skolan idag trots att hostan är kvar. Sen var jag ju även på sjukhuset. Det visade sig att mina allergiska reaktioner har varit nässelutslag som jag fått av de virus jag har haft i kroppen + stress. Reaktionerna kommer förmodligen komma tillbaka. Men när vet jag ju inte. Fick ett stort gäng tabletter, som jag ska ta i nödfall. Om de inte hjälper så blir det akuten. Men det känns superskönt att veta vad det är, och veta att det inte är någon stor fara :)
Är hemma nu och har ätit en stor middag. Är riktigt trött så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll.

Right now


Någon annan gång:


/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0