Plans for the weekend

Tänkte bara lite kort ta upp mina planer för helgen.
På fredag, så är finns det inga planer ännu. hehe. Så det blir väl mer att jag tar upp mina planer för lördag.

Lördag.. Då blir det Taco kväll hemma hos Luciano, med Anso och Hugo. Efter det blir det förmodligen att fika lite. Har hört lite rumors om att Luciano har någon maskin som gör chai latte. Smaskens(låter som en äcklig gubbe). Efter det så drar jag och Anso till henne där det blir fieesta. Ska försöka få med Hugo och Luciano också, men får se hur det blir med det.
Ser faktiskt fram emot det som in i bängen. Tre ursköna människor, tacos och chailatte kan ju inte bli något annat än toppen?:)




/Kim

Kommentarer
Postat av: Luciano

Milad kanske kommer vara med på tacokvällen också så du vet och mig blir det nog svårt att få med men dra med er Hugo om ni vill hihi, jag ska fira en nära vän som nyligen fyllt år så han har födelsedagsfest. Puss

2010-03-25 @ 01:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0