must have

Idag svängde jag in på Gina tricot på hemvägen. Och vad fick jag inte syn på där? Jo, liknande solglasögon som jag så länge har velat ha från Ray ban, men dessa var självklart copycat. Hur glad blev jag inte? Jag är inte sån som känner att det är nödvändigt att lägga ut runt en tusenlapp på ett par solisar bara för att dom ska vara äkta. Så detta var ju perfekt.

Mina är svarta, men funderar på att köpa bruna också. Ynka 79 kr gick dom på.
Och n känner förmodligen igen dessa då de är liknande wayfarers men utan båge under glaset.

De äkta heter Ray ban clubmaster och ser ut såhär:

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Den kostar 759kr :)

2010-03-11 @ 10:43:11
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0