Morgon inlägg

Helskotta också. Vaknade med att det kliade i hela mitt ansikte, och de röda märkena kom tillbaka. Ingen stor svullnad, tack gode gud. Det har lugnat ner sig lite nu när jag har tagit tabletter och så, men det kliar fortfarande så in i bängen.

Kommer komma 1 timma försent tyvärr, men det finns inget att göra. Hoppas att min dag blir bättre än morgonen iallafall. Ska försöka få med Annie och äta sushi eller något efter skolan. Känns behövligt:)
Nu ska jag rusa så att jag inte missar ännu ett tåg.
Hörs senare gullon.

Sjuk dålig kvallité på bilden, men här ser ni lite av utslagen på kinden.

Och här försöker jag bara se söt ut. haha.

Gaaaaaaaaaaaah, hela mitt ansikte känns som ett stort jävla myggbett.
/Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0