Kommentarer!

Godmorgon!
Igår så fick jag en kommentar där det står så här,
Varför har du tjej byxor för?

Mitt svar på en frgågan är att jag har på det jag vil och det jag tycker är snyggt!
Det är ju inte direkt så att byxorna ser jätte för tjejiga ut? Tänk gärna efter lite innan du kommenterar.
Hur många tjejer skulle inte kunna ta på sig kill kläder? Varför ska då inte killar få ha på sig tjej kläder?

Det skulle vara jätte kul ifall att du som kommenterade det gav mig svar på de två frågorna som jag ställde där uppe, tack på förhand.

MVH MAX PISANO

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha personen fick en jäkla dizz dära

2010-03-14 @ 23:19:05
Postat av: Anonym

jag tycker att du är jätte modig som står för att det är "tjejbyxor" och dom är riktigt snygga på dig, trots det!

2010-03-15 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0