KIM ÄR DEN ABSOLUT..

BÄSTA MÄNNISKAN JAG HAR TRÄFFAT!
Kim har varit världens gulligaste som skrivit till bloggen och till er alla om hur vi träffades, och det hade jag och nog många fler väntat på ganska länge!
Vilket minne denna kvinna har alltså, att hon ens kom ihåg att hon åt middag hemma hos oss med Simon och sen satt jag där, när hin nämnde det så kom jag ihåg allt. Det är faktiskt ganska kul hur våra vägar har möts, och det har varit en hel del lycka och aldrig någon sorgsen mitt mellan oss, HELT UNDERBART!
Kim är en kompis som jag kommer ha kvar i hela mitt liv, och då menar jag verkligen hela!
Jag vet att Kim kommer faktiskt nog få vara en av mina best man när jag gifter mig, eller om inte hon känner min fru så bra så får det nog bli så, haha!
Nej men helt seriöst, det finns många som tror att jag och Kim är ihop, men så är det inte.
Angående den där bilden på oss så är det bara en vän puss, inge mer!
Jag och Kim skulle nog vara det bästa paret men vi har inga känslor för varandra på det sättet, vi är snäppet under. Kim är alltid den förste jag berättar någonting för, och hon vet mycket om mig som ingen annan vet!
Eftersom att jag inte har någon flickvän så är kim The Number One girl för mig, och även när jag skaffar en flickvän så kommer hon ändå vara det, för att hon är som en i min familj.
Jag vill tacka Gud för att han gjorde så att våra äldre syskons vägar korsades, för när de gjorde det så byggdes en mycket stark vännskap mellan mig och Kim.
 
Jag och Kim i våra bästa dagar!


Kommentarer
Postat av: Vidar sjögren

Bra skrivet Max, nice modeinlägg i bloggen också ;) // vidar

2010-03-23 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0