Jag är besviken

Hej på er alla söta läsare! Det är Luciano som skriver så ni inte undrar..

Nu blir jag banne mig besviken på er Max & Kim, här sitter man och fixar så bra design man bara kan och ni har 100st läsare per dag minst och ändå uppdaterar ni inte? VAD FAN ÄR DET MED ER?!

Skojjar med er sötnosar! Man tröttnar på att uppdatera.. Som ni läsare säkert vet så åkte Max till Italien igår har jag för mig med sin tvillingbror Simon och sin pappa Salvatore anledningen till att jag vet vad dem heter är för jag känner dem och bodde med dem från jag var sex år gammal tills jag blev fjorton år.

Kim, vart har du tagit vägen? Idag var du iaf på anso's fest hörde jag. Grattis i efterskott Ann-sofie fast jag redan sagt det tidigare, du betyder gumman!

Imorgon får ni Kim & anso tagga till för jag har fixat en fet fest på destination okänd (okänd för dina bloggläsare inte får veta var).

Min dag:
Har spenderats med en överdrivet lång sovmorgon och mys hos mormor innan jag drog vidare på fest i vega (Haninge) hos min kompis.


Btw så har jag funnit min nya idol som är ett år yngre än mig! Justin Bieber, han är kung!

Justin Bieber - One time





En bild på mig som är tagen hos pappa som jag bjuder på..





Kommentarer
Postat av: besviken

jag är också besviken på er.. skärpning!

2010-03-06 @ 16:29:47
Postat av: Anonym

luciano de e du som inte bloggar jag e besviken på dig ;/ haha ne men jag saknar dina uppdateringar nu får du ta o blogga lite vah :P

2010-03-06 @ 16:44:19
Postat av: Anonym

är du 17 år? :o för justin bieber är 16 år.

2010-03-06 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0