In my head

Har precis slängt på mig mjukisdressen och ska snart gå ner och hämta min mors dator så att jag kan plugga lite (har inte word på min dator).
Är otroligt trött. Tränade efter skolan och gick sedan och käkade lite sushi med Annie. Åt sushi igår också, hihi. Har blivit lite bortskämd med sushi den senaste tiden, och när vi dessutom har en sushi resturang precis vid min skola så händer det ju ibland att man äter lunch där. Behöver ju bara lägga till runt 30 kr för en 8-bitars sushi. Inte illa va?

Börjar planera upp helgen. Imorgon blir det festa med Jasmine och på lördag ska jag nog festa med Micca. Kulkul. Två galna och underbara tjejer. Me liiiike.
Ska även plugga en del på söndag tänkte jag. Sen vill Max boka in en gossip girl dag med mig, men jag har ju redan planer som det ser ut just nu tyvärr. Så det får väl bli av en annan dag.

Nu måste jag sätta igång och plugga mental träning, väldigt flummigt.
Ciao /Kim




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0