hot stuff

Hallo!
Gårkvällen började riktigt bra. Jag, Anso, Luciano och Hugo hade det supertrevligt hos Luciano. Han hade lagat god tacos och gjorde även god chailatte. Mycket mycket mysigt.
Efter att ha spenderat några timmar där så åkte jag och Anso hem till henne där hon skulle ha chillkrök. Jag var dock på hur dåligt humör som helst hela kvällen, största partypoopern. Men jag hade mina anledningar, som jag inte tänker ta upp här.
Jag är sjukt jävla deprimerad över att mina kameror har gått sönder, plus min mobil. Nu har jag en sjukt gammal samsung med typ 2.0 megapixel kamera och det går inte ens att föra över de bilderna till datorn, och det suger ju.
Kanske kommer lite bilder senare ändå eftersom det var några andra som fotade, men jag gömde mig lite smått från kamerorna igår.
Mamma hämtade iallafall upp mig hos Anso imorse, hon hade köpt thaimat till mig som jag åt till frulle när jag kom, men det var dock en stor besvikelse.
Ska försöka ta tag i lite grejer, ta tag i mig själv. Rycka upp mig helt enkelt. Har inte haft några bra dagar alls de senaste dagarna. Deppmode.
/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0