hmm

Ett litet frågetecken till gårkvällen, vadfan gick så snett?
Gjorde jag något galet? nja. Inte jag. Men ändå så fick vi polisskjuts hem. Varför? Jo för att det finns vissa människor som har noll respekt för andra. Vi var alltså inte de som hade gjort något, vi blev mer utsatta. Förstår inte riktigt hur folk beter sig, och vad som är nöjet i att slåss?
Dessutom så undrar jag om det är tillåtet för poliser att vara gryyymt otrevliga. Dom ska väl ändå vara till hjälp och få folk att mp bättre? Eller så är det jag som har uppfattat allt fel.
Ja, en massa frågetecken alltså. Men kvällen började iallafall bra, då vi var lite folk hemma hos Jasmine. Blev en del dans och en massa musik.
Imorse åt vi lyxfrukost, vi gick ner till vällingehus där jag åt fläskfilé och pommes. haha, det får man göra ibland :)

Klockan är redan ganska mycket, så det blir väl att kolla på Gossip girl och bara ta det lugnt. Skulle kanske träffa en tjejkompis, men får se hur det blir med det.
/Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0