Gårdagen!

Igår så var jag i världens och då menar jag verkligen världens finaste lägenhet på Östermalm och festade med nära vänner, vi var inte allt för många så det var faktiskt jätte skönt och lugnt!
Vi var hemma hos en vännina som heter Hanna och hon och jag hade en liten hemlig deal som inte blev av, men bara för att jag skrev det nu så kommer jag inte avslöja vad det var! Men det var en jävligt rolig grej faktiskt!
Vi skulle dragit vidare till en kompis men vi valde att stanna på Östermalm, vi kände att vi var allt för trötta för att gå och böra dansa hela natten lång, fast jag dansade en del hos Hanna också!

Nu till en mycket roligare sak som hände igår när vi satt på pendeln hem, Bajram jag och Simon.
Vi kommer in och sätter oss på ett sådant säte som det är fyra stolar på, vi tre sätter oss och jag tänkte, tur att ingen sitter där bredvid oss.
Vem tror ni inte kommer och ger mig en blick som att det var okej att sitta där, FUCKING KISTHI ifrån idol juryn, jag blev ju helt chockad att ha en kändis mitt emot mig!
Då tog jag upp min mobil och skrev på skärmen att det var Kisthi som satt mitt emot oss för att det verkade inte som att han hade fattat det ännu!
Sen när Simon såg det så frågade han om det var hon, och då skrattade hon och frågade oss hur vi kände igen henne med sin nya hårfärg, då sa jag till henne att hon var lika söt som alltid! HAHA!
Sen frågade hon mig och Simon om vi var tvillingar och sen började vi små prata lite, sen slutade det med jag och Simon friade till henne och sa att hon får två på köpet av en, då skrattade hon och tappade luften och tyckte att vi var charmtroll!

Så fatta vilken kväll jag hade, UNDERBAR kväll!






MVH MAX PISANO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0