Favoriten!

Nu ska jag göra lite som Kim gjorde för ett tag sen!
Favoriten i min garderob som jag kommer att använda till nästan vartenda plagg är min "kängor", jag gör två appostroffer över för att de är inte direkt som kängor, de är mycket tunare men ändå ganska varma.
Men de går att använda till nästan allt, så det kommer vara det jag kommer använda mest i vår medans alla andra killar i min ålder går runt med massa olika Converse skor. Visst har jag också Converse skor, och det är jätte snyggt! Men jag vill göra det lite high " att kolla på ", eftersom att det inte är så många i min ålder som har sånna skor, så gör det mig lite unik? Nej skoja bara, ska inte låta som Paow här, hihi.
Jag är exakt som alla andra, men jag sticker bara ut lite.
P.S jag tycker att det blir lite snyggare och lite mer vår känsla av att gå runt med lite smuts på dom, så jag rengör inte dom varje dag, snarare en gång i veckan!
/Max

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0