Better in time

Det börjar bli riktigt jäkla tråkigt att vara sjuk. Idag var min plan att gå till skolan, men mitt huvud sviker mig gång på gång. Min hosta är dessutom inget att leka med, och mina lungor "piper/vibrerar" när jag andas. Haha herregud vad jag klagar. Förlåt.
Har försökt få igång the sims 3 men det vägrar fungera, och just nu är det bara typ tv-shop program på tv.

Har så himla mycket tankar i huvudet just nu om sommaren, allt kommer bli så jäkla bra. 30 juni åker jag ju till Rhodos och en månad senare så åker jag förhoppningsvis till rättvik med Anso. För att ha råd med allt så måste jag även försöka få in lite jobb i schemat också, men det klarar jag nog av :) Har dock inget jobb ännu, men ska söka någon jobb snart. Får se vad det blir.
Tror dock inte att det är så kul för er att läsa om det här. haha.

Vill bara slänga på mig det här och gå ner till stranden:

Stråhatt från H&M, dock inte just denna eftersom jag inte gillar de röda ränderna, men denna var den enda jag hittade.
Och en underbart fin långklänning, tyvärr hittade jag denna på google.

Kommer försöka frossa i massor av hattar och långklänningar i sommar. /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0