Det är viktigt för mig!

Hej bloggen!
Nu på senaste så har jag tänkt jätte mycket på mitt liv och nu har jag förstått hur mycket jag uppskattar det, och jag har tänkt på visa saker som jag kommer skriva om, en gång om dag för en "uppsats" med sin egen rubrik och sina egna ord! Och det här är inte bara saker som jag tänker på, det är nog saker alla tänker på!
De här är sakerna jag kommer ta upp,

- Vad jag tycker om dödshjälp?
- Vad händer efter döden?
- Vad jag tycker om dödsstraff?
- Vad är kärlek?
- Är det omoraliskt att följa lagen?
- Vad är eftersträvandet här i livet?
- Är det soldatens ansvar om han dödar på order?
- Fusk VS taktik?
- Synen på homosexualitet?
- Vad jag tycker om abort?
- Vad jag tycker om otrohet?
- Vad är lycka?
- Vad är ondska?

Och det här är inte saker som jag tänker på för att förändra mitt liv på något sätt, det är bara mina tankar om saker och ting. Saker som kanske kommer att göra mitt liv bättre i framtiden? Man vet aldrig.
Det här kommer att ta mig 13 dagar att skriva för att jag kommer välj en av de att skriva om varje dag.
Och när jag har skrivt om allt det här så kommer ni att känna mig utan till, det kan jag lova er.
Jag är en djup och komplicerad man, man och man vet jag inte om jag kan säga. Men nu när jag kommer skriva det här så kommer jag skriva det ut en tonårings perspektiv, men jag känner mig fortfarande som en man.
/ Max Pisano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0