brister snart

Jag är fly förbannad på nästan allt. På "vänner" som har börjat ta mig för givet, och då menar jag verkligen för givet. Vänner som man ställer upp för genom allt, men man har slutat få något tillbaka.
Jag är sur på att jag har lärt mig att vara snäll mot allt och alla. Arg över att jag förlåter så lätt. Want to know something? Det är slut med det där. Tyvärr så har jag gått med på allt för mycket genom året, jag har inte vågat vara själv. Jag vågar det inte nu heller, men det finns en viss gräns. Ni kan tro att ni kan behandla mig hur som helst. Ni är otrevliga mot mig för ni vet att jag är för svag för att lämna. Men nu är det slut med det där, lite förändring nu tack. Jag kommer inte stå kvar länge till.
/kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0