Börjar ju bli lite arg nu.

Postat av:

Det jag menar är inte att jag ska må bra av att läsa den utan jag kunde bara inte låta bli att säga min åsikt ditt försök till en seriös och bra text som bara blir så fel och ett dåligt försök. Men det är väl bra att du övar, det behövs verkligen

Jag fick precis en till kommentar en av den personen som kommenterade innan. Och jag kan verkligen inte förstå mig på sådana människor som är kvar på en plats fast dom inte tycker den är bra.
Med det menar jag att du kan dra åt *el*ete om du inte gillar vad som skriv här, på denna blogg.
Antagligen så är du tyst och läser, även fast jag gillar att få kommentarer, eller så är du glad och läser min blogg och slutar kommentera. För jag tror inte att det är så många som bryr sig om vad du tycker och tänker, det är ju bara du som klagar? En av 500, jag bryr mig inte om den lilla ettan som försvinner då.
Visst jag vet att om jag ska blogga så ska jag kunna ta negativa saker också, men fan inte om någon ska hålla på att trycka ner andra, och i denna situation mig.
Det är mig det handlar om, inte dig.
Det kanske är jag som måste förändras?
Nej skulle inte tro det va, min blogg mina regler.

Visst är jag glad över att få kommentarer på min blogg, även fast det är en amatör blogg. Men kom igen, dåliga inlägg som ingen bryr sig om?
Så snälla sluta kommentera, fine?
/ Max


Kommentarer
Postat av: s

skit bara i den här personen..man behöver inte ens ta åt sig av vissa saker.precis som du säger så är dte här bara 1 person,okej om det var flera då skulle man kanske kolla vad man gör fel.

tycker själv att du gör ett bra jobb,skulle själv inte kunna skriva det bättre än du gör, så vem är jag att klaga liksom?

keep up the good work:)

2010-03-25 @ 15:23:25
Postat av: Hanna

tycker du skriver skit bra texter, läser alltid dom.

kram!

2010-03-25 @ 16:54:58
Postat av: Anonym

Tack jag känner mig smickrad att jag får ett helt inlägg tillägnat mig, den enda av 500 det känns grymt! Jag ville bara säga att dina texer inte är så bra som du tror, de är faktist kassa. Men jag ska inte ''trycka'' ner dig mer förlåt.

2010-03-25 @ 21:19:40
Postat av: Luciano

Stå på dig Max! Kommentatorn är bara en liten p12a som inte har någon koll på livet. Syns på lördag hos W

2010-03-25 @ 23:11:32
Postat av: Anonym

jag tror inte att den som kommenterade ville trycka ner dig på något sätt till en början, han eller hon menade nog att du kanske borde läsa igenom dina texter innan du publicerar dom. för dom är väldigt bra (extremt bra, du skriver mycket bra saker) men det är några små gramatiska fel. eller hur man ska säga. och det är lite svårt att läsa och hänga med när det är så, men samtidigt så utvecklas du säkerligen i varje ny text du skriver. kör på bara :)

2010-03-26 @ 09:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0