Bad day

Håller lite med vad Kim har skrivit där nere.
Fan vad jobbigt livet kan vara ibland, och just nu går det bara neråt. Men jag hade ett djupt samtal med min mamma idag som förändrade mitt tankesätt på många sätt, vissa bra och andra gick det inte att rubba det innersta inne i mig. Men det är dags för förändringar i livet, det har gått ett år nu, har jag rätt?
Det finns så mycket som jag saknar här i mitt liv, men det är bara små saker om man tänker efter. Jag har det mesta, jag har en familj jag älskar, jag har ett bra liv i skolan, jag lever mitt liv på helgerna.
För det mesta är jag en glad person, men ibland kan det blir lite jobbigt att gå runt med ett leende på läpparna dag in och dag ut, fan jag tror att jag sova med leende på läpparna, men jag ska inte säga fan, för att det är så jävla underbart! Men ibland måste man faktiskt ha någon att gråta hos, att känna värmen hos. När jag söker värmen i livet så går jag till min familj, men när jag känner ett snabbt behov av värme söker jag mig till mina närmaste vännerna.
Eftersom att jag inte vill såra någon så kommer jag aldrig att lägga ut vilka som är mina bästa kompisar, men ni som är det vet det, för jag säger alltid det till er för att ni betyder så mycket!
Livets två skepnader.



Men kan det inte finnas någonting där emellan, där man inte behöver vara så glad eller ledsen hela tiden?
/ Max

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah va guullig

2010-03-26 @ 18:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0