11:56

Hejhejhallå!
Låg vaken halva natten, så nu är jag grymt jäkla trött. Men jag tror att vi slutar om någon timma så jag överlever nog.
Vi har precis haft lite picknick här på lektionen och suttit framme vid whiteboard tavlan. Smörgås med kycklingröra är inte illa.
Nu sitter vi och gör hemsidor via dreamweaver, snart så hoppas jag på att vara grym på html koder osv. Allt skulle bli så mycket lättare då känns det som. Men html-koder är inte lätt att förstå sig på. Jag gör bara tutorials men glömmer bort vad jag har gjort direkt efter. Men jag säger som min lärare "repetition är all kunskaps moder". And i guess that's true.

Nu ska jag fortsätta trixa lite och se vad jag lyckas med. Är ingen höjdare på alla dessa adobe program, och nu måste jag även starta upp photoshop tydligen.
Ha det toppen, hörs latero /Kim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0