God soliga morgon

Solen skiner, får hoppas att det håller nu!
Allt är faktiskt ganska bra med mig, fick sova mina timmar inatt så kroppen mår nog ganska bra :) Hur är det med er?
Gissa vad jag ska göra idag, jo jag ska jobba ännu mer, pust pust orkar verkligen inte, vill vara ute och bada och leka som tonåringar, leka vetefan men bada iallafall! Kanske hittar någon tjej att Leka med, eftersom att Kim är borta nu och vi har ju varit ett gammalt par.. Har ni några speciella planer för idag, stan, bada eller det finns ju minst 200 alternativ så låter er svara på det! Det skulle vara kul och höra vad ni ska ha för er faktiskt, lite spännande och jämföra min vardag med en annan tonåring, så skriv mer än gärna vad ni ska göra idag!

Heja solen

Kärlek - Max Pisano 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska hänga med kompisar:)

2010-06-16 @ 15:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0