Behövligt

Tjatja!
Förlåt för den urdåliga uppdateringen i helgen. Men jag har knappt suttit vid datorn. Jag behövde verkligen den här helgen. Har haft det jätte bra.
I fredags så tog jag och Jasmine en nattfika på café 60. Igår så sov jag hos Alice, en tjejkompis som jag inte har träffat på ett bra tag. Vi var inne i stan på kvällen, och vilket jäääävla röj det var. Aldrig sett Stockholm på det sättet. Helt underbart måste jag säga.
Idag har vi bara legat och solat och även cyklat till konsum där vi köpte glass. Men nu är jag hemma!

Känner verkligen nu att det är sommarlov. Jag är så kär i sommaren så jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Blir så himla lycklig. Åh vad jag älskar det.

Lite bilder från helgen som gått.
Fredag:




Lördag:



/Kimpaaa


Kommentarer
Postat av: Luciano

Sluta va så snygg kimpish!

2010-06-24 @ 04:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0