TRÅKIGA JAG!

Hej alla, idag har det varit nationella.
Första delen var Svenska läsförstålse och det var inte lätt!
Vi hade fått chansen att läsa igenom det hela förra veckan men dock var jag sjuk onsdag-fredag så missade ganska mycket! Men jag tycker iallafall att det gick ganska bra faktiskt, om man tänker att jag bara haft en timma på mig innan att läsa igenom häftet medans alla andra har haft 4 timmar.
Det känns inte som att det finns så mycket att skriva idag, eller jo jag vrickade min fot på fotbollsträningen om någon ville veta det.
Imorgon så ska jag komma med lite diet tips, alltså inte "chai latte" dieten eller någon banta sak.
Bara rent för hur du ska få bort kroppsfettet, och det är tufft tro mig!
En bild ifrån Miami förra året, där var jag med Pappa Simon och Sebastian och hade det helt underbart!

Kommentarer
Postat av: kalle

deffa?

2010-02-10 @ 07:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0