Today

Känns som att Max kommer ta hand om den smarta delen i bloggen. Iallafall för tillfället då jag har alldeles för mycket i huvudet som jag inte kan formulera på rätt sätt.

Tänkte köra ett typiskt blogginlägg nu och berätta om min "roliga" dag.
Vaknade och bara kände att allt var negativt. Kollade mig i spegeln och allt blev ännu mer negativt. Jag tror att jag för första gången har drabbats av en riktig fuldag. Prövade kläder, inget kändes rätt. Håret stod åt alla håll och kanter. Sminket blev oranget i mitt ansikte. Jag grät ärligt talat. Pinsamt men sant. Förstår inte hur jag kan drabbas så mycket av att jag kände mig ful. Nu i efterhand så känns det oerhört omoget.
Tur att jag har min underbara mamma, som till en början var irriterad på mig, men sedan blev förstående. Hon kramade om mig och sa att jag är snygg och fin. Kändes otroligt bra.
Har iallafall bara tagit det lugnt idag, haft huvudvärk och mått ganska illa.
Åt precis fralla och drack varm choklad.

Senare kommer min älskade Ann-sofie hem hit och sover över. Blir en riktig myskväll, vilket känns behövligt.
Hörs latero!
Anso och jag i rättvik, sommar 09.

Och såhär ser jag ut denna fuldag: Liten och osäker. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0