THE UGLY TRUTH!

Ugly Truth är en helt otroligt bra film som utstrålar kärlek och den sanna sanningen!
När man ser den här filmen så tror jag att kvinnor känner sig mest träffade av filmens budskap för att killar kan nog vara mycket för att bara träffas och lägga in stöt efter stöt och tillslut få dom i sängen och vad händer efter det undrar nog kvinnor och jag med ibland?
Jag tror inte att många människor vill se sanningen, och ett sätt för att människor ska se sanningen är att göra filmer.
Ibland kan det nog vara svårt att se att sanningen är inte vacker.
Det här handar filmen om,

Katherine Heigl och Gerard Butler spelar huvudrollerna i den här vilda komedin och en otroligt rolig kamp mellan kvinnas syn på män och mäns syn på kvinnan.
Abby (Heigl) är en framgångsrik tv-producent med höga krav när det gäller män.
Mike (Butler) är stjärnan i hennes tv-program och han vet att mäön bara är ute efter en sak, att få dom i säng. Och han är inte heller rädd för att säga det, i live tv dessutom!
Det blir en kamp mellan dom för att Abby anser att en kille kan bli kär men det gör inte Mike.
Det blir konsekvenser efter konsekvenser för att Abby är fast besluten att bevisa att hon kan lyckas i kärleken även fast kärleksexperten Mike säger att det är omöjligt att hitta kärleken när man letar efter den.

Eftersom att den är lite seg att fastna för i början så får den fyra av fem stjärnor av mig. MVH MP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0